Отримання ліцензії на використання VARK методології для проведення досліджень в рамках міжнародного проєкту «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання» (DeDiMaMo)

VARK

Отримання ліцензії на використання VARK методології для проведення досліджень в рамках міжнародного проєкту «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання» (DeDiMaMo)

Oct 07, 22
valerysm
no comments

В рамках реалізації міжнародного наукового проєкту «Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання» (DeDiMaMo) програми EURASIA 2019, CPEA-ST-2019/10067, координатором якого є Університет Агдера (Норвегія), за підтримки Норвезького агентства міжнародного співробітництва та підвищення якості вищої освіти (DIKU), відбулася закупка профілів VARK. Студентські профілі передбачають можливість анкетування за методикою VARK, опрацювання отриманих після анкетування даних та надання корисних порад кожному опитуваному щодо уподобань у навчанні, налаштованих відповідно до результатів.

Вивчення особистості, пізнавальних стилів навчання присвячена теорія американського психолога Говарда Гарднера «множинний інтелект», який описав та дослідив особливості та найкращі способи навчання людей з різними типами інтелекту. Згідно з теорією «multiple intelligences» кожен студент має свій особистий тип інтелекту, а відповідно і власні способи розуміння та засвоєння матеріалу. Таким чином, є помилкою пояснювати «всім однаково», тим самим орієнтуючись тільки на один тип інтелекту, в той час як Г. Гарднер виділяє дев’ять типів осмислення: мовне, логічне, просторове, кінестетичне, музичне, міжособистісне, особистісне, натуралістичне, екзистенціальне. Одне з завдань проєкту DEDIMAMO полягає в тому, щоб надати однакові можливості у вивченні математики студентам із різними пізнавальними стилями сприйняття інформації. Дані досліджень дають змогу визначити “пізнавальні стилі» студентів для створення алгоритму, розробки та подальшого впровадження чат-боту, як елементу адаптивного навчання математики, який буде враховувати індивідуальні особливості студентів.