З 12 по 20 листопада 2021 року в рамках реалізації міжнародного проєкту «Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling» (DeDiMaMo) (Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання) координатор проєкту в Київському університеті імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України Н.В. Морзе та доцент кафедри комп’ютерних наук і математики, кандидат педагогічних наук М.А. Бойко разом із партнерами з Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, доцентами кафедри інформатики та методики її навчання О.В. Барною, С.В. Мартинюком, В.П. Олексюком, перебували в Університеті Агдера (Норвегія).
Насичена програма передбачала представлення зарубіжним партнерам досвіду розбудови моделі SMART-університету, використання інноваційних підходів до організації освітнього процесу в університеті, презентацію й обговорення завдань щодо подальшого вдосконалення електронного навчального курсу з математичного моделювання, упровадження системи адаптивного навчання математики в університетах-учасниках проєкту, зокрема з використанням чат-ботів, технології налагодження співпраці між студентами та науковою спільнотою університетів. Під час зустрічі було детально обговорено звіт по реалізації проєкту, основні завдання та очікувані результати за проєктом в цілому. Координатор проєкту професор Ю.В. Роговченко (університет Агдера, Норвегія) вніс пропозиції щодо розробки та впровадження електронного навчального курсу «Цифрове математичне моделювання» для студентів, які вивчають математику та узгодив питання забезпечення українських університетів програмним забезпеченням для підтримки вивчення математики (MathLab). Представниками університету Агдера для українських науковців було організовано низку заходів з питань організації освітнього процесу, в основі якого є студентоцентрований підхід та постійний розвиток професійних навичок викладачів. Делегація взяла участь у семінарі з професійного розвитку викладачів, який було організованого професором Університету Агдера Саймоном Гудчайлд (Simon Goodchild) спеціально для українських партнерів.
Робота над проєктом продовжується. Його учасники проєкту мають на меті не тільки реалізувати всі завдання проєкту, а й розширити горизонти співпраці між університетами, імплементувати новації та набуті навички в освітній процес своїх ЗВО.