Інформаційний день проекту «DeDiMaMo – Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067 в Київському університеті імені Бориса Грінченка

03_06_infoday_03

Інформаційний день проекту «DeDiMaMo – Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067 в Київському університеті імені Бориса Грінченка

Mar 06, 20
valerysm
no comments

У рамках засідання кафедри комп’ютерних наук та математики Факультету інформаційних технологій та управління відбувся інформаційний день проекту «DeDiMaMo – Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання», Eurasia, CPEA-ST-2019/10067.

Перед учасниками зустрічі виступила Наталія Морзе – координатор проекту, професор кафедри комп’ютерних наук і математики та Марія Бойко – старший викладач кафедри комп’ютерних наук і математики. Співробітникам кафедри, представникам факультету та аспірантам були представлені партнери, цілі, завдання та можливості проекту «DeDiMaMo – Розвиток математичних компетентностей студентів за допомогою цифрового математичного моделювання».

В рамках реалізації проекту передбачено:

  • Створення електронного навчального курсу «Цифрове математичне моделювання» для студентів, які вивчають математику.
  • Впровадження елементів адаптивного навчання для електронного курсу «Цифрове математичне моделювання» на основі технологій штучного інтелекту (чат-ботів технологій).
  • Залучення колег з Норвегії для вивчення штучного інтелекту, обмін досвідом з технологій чат-ботів, використання цифрових технологій при вивченні математичних дисциплін.
  • Створення та облаштування новітнім обладнанням практико-орієнтованого центру професійних компетентностей навчання математиків, заснованого на досвіді викладання математики, накопичений центром MatRIC в Університеті Агдер.
  • Організація академічної мобільності студентів під час проведення дослідницької практики з математики, реалізації студентських стартапів та підготовки дослідницьких практико-орієнтовних проектів.
  • Проведення хакатону та ярмарку ідей для презентації стартапів, що буде залучати студентів з України та Норвегії до математичної освіти.
  • Проведення воркшопів для студентів, викладачів та аспірантів, наукової конференції та літньої практики.

Можливості, які надає участь в проекті:

  • збагатитися новими знаннями і кращим досвідом від Університету Агдера
  • покращити освітні практико-орієнтовані стратегії, які прийняті в останні роки відповідно до нового Закону України про вищу освіту
  • підвищити інтерес студентів до вивчення математики
  • продовжити роботу по створенню та впровадженню автоматизованих адаптивних навчальних систем для забезпечення персоналізованого навчання
  • розширити можливості доступу українських студентів до освітніх програм в галузі математики в Норвегії
  • вдосконалити та розширити спектр англомовних навчальних курсів Університету
  • започаткувати експорт власних освітніх послуг і підвищити його привабливість для студентів, наукових та науково-педагогічних працівників
  • забезпечити подальшу інтеграцію українських університетів в міжнародний освітній та науковий простір